Time To Heal - Time To Heal

(2017. Self Released / vinyl: Powertrip Records)

timetih.jpgSzerintem senkit sem lep meg, hogy Svédországban szinte minden stílusban van jó néhány remek zenekar. Kezdhetjük az Abbától, de felesleges, mert nem csak a mainstreamben, hanem a rétegzenékben is maradandó alkotóik vannak. Engem meg leginkább ezen utóbbiak fogtak meg mindig. Csak annyit, hogy ez a banda is svéd és jó!

A Time To Heal egy stockholmi zenekar, amely a hardcore vonalon mozog. Ők inkább a hardcore-hoz sorolják magukat, azért én egy kicsit tágítok ezen, mert nem egyértelműen csak HC elemek vannak a zenéjükben, hanem egy pici punk is. A négy fős csapat tagjai: Sofia - ének, Jens - basszusgitár, Anton - gitár és Gabriel -dob.

A Time To Heal a zenekar második felvétele, de mivel ez egy elég friss zenekar, az előző ötszámos anyaguk 2016. januárjában jött ki. Egyébként már jártak Budapesten, tavaly télen. Baromira sajnálom, hogy nem láttam őket!

Az új album hat szerzeményt tartalmaz, mindegyik nagyon pörgős, de nincs szétriffelve és durvának sem nagyon durva. Minden ott szól ahol kell, húzós, de én valahogy nem tudom semelyik nagy hc zenekar vonalára rátenni sziklaszilárdan. Nem is kell! Egyébként az egész lemez nincs tíz perc. Ugyan, én még hallgattam volna, mert egyáltalán nem unalmas.  Persze ennyi idő alatt nem is nagyon lehet megunni! Nekem nagyon tetszik a női ének benne. Azért, mert energikus, a stílusnak megfelelő, de megmarad csajosnak. Nem "akar" férfi hang lenni, mert engem azért sokszor megijeszt, amikor egy zenekarban nem tudom eldönteni, hogy nő vagy férfi üvölt. Egyébként Sofia nem üvölt, na jó egy kicsit. Egyébként a stílusba illeszkedően énekel és pörög. Nagyon sokat dob az egészen az énekstílusa. A zene is tetszik a nyersességével, de mégsem kásás, zajos és nem túl agresszív. Nekem pont rendben van! Érdemes volt a meghallgatásba belefektetni ezt a 7-8 percet! A rövid számok ellenére,  egyébként nem másfél perces "kalapálásokat" kapunk. Hallgassátok, töltsétek!

https://timetoheal.bandcamp.com

Címkék: Lemezek