TRUE LOVE - The Pact

(2018. Triple B Records)

cover_12.jpgElég fura név egy hard-core bandának, először nem gondoltam, hogy stílusban az lenne. A True Love egy Detroitban működő zenekar, amelynek a The Pact a második teljes lemez anyaga. A zenekar 2013-ban alakult és ezen kívül kb. semmilyen infót nem találtam róluk, azon kívül, hogy talán öten vannak. Két gitár, basszus, dob és ének. (Na, jó nem is nagyon kerestem.) Gyanítom, hogy a nálam nagyobb hc fanok ismerik is őket, én nem ismertem eddig. Hatalmas öröm számomra, hogy most mégis hallottam róluk.

A lemez 8 felvételt tartalmaz és pont olyan, mint amit ebből a műfajból szeretek. Nyers, energikus, marha jó riffekkel és nagyon jó a hard-core/punkba illő énekkel. De azért mégsem primitív gitártémákkal operálnak, de mégis vad az egész. Pont annyira agresszív amennyire kell és még érhető  a szöveg is, ahogy a srác énekel. A zenekar straight edge hardcore banda és anélkül is felidézte számomra a '90-es évekbelit Boston Hardcore csapatokat, hogy utána olvastam volna a True Love-nak. Olyanokat villantott be, mint mondjuk a korai Bane vagy a Have Heart. Alig negyedóra, de nagyon élveztem minden percét, mert egy szó jutott eszembe: őszinte. 

Aki a Boston HC vonalat ismeri és szereti, szerintem azoknak tetszeni fog. Engem teljesen feldobott.

Belehallgatás itt: https://bbbrecords.bandcamp.com/album/the-pact

Címkék: Lemezek