A második MIRRORS FOR PSYCHIC WARFARE album, I See WHAT I BECAME címmel

nr112_mfpw_cover_3000px-new.png

Szeptember 28-én jelenik meg Scott Kelly (Neurosis és Sanford Parker (Buried At Sea, ex- Minks, Correction House, stb.) közös projetcjének második lemeze. Az albumon 8 szerzemény lesz, leginkább elektronikus alapokra épülő, néhol súlyos gitárokkal megtépett, elég ködös hangulattal borított zenével. A beharangozó videó elég beleszakadósra  sikeredett. (Videó a posztban.) Aki nem csak felhőtlen szórakozásra vágyik, annak mindenképpen érdemes belehallgatni. Nekem igazából a  klipp, második része jön be nagyon. Reméljük a teljes lemez is ilyen lesz!

A lemez CD és LP formátumban is megjelenik. Kíváncsi vagyok az új lemez milyen lesz, mert az előző nekem CD formátumba jött be igazán. Play gomb és hadd menjen! Persze, szép az LP formátum, de én szeretem ezeket a lemezeket megfordítási szünet nélkül végig hallgatni.

Rendelés  itt: https://neurotrecordings.merchtable.com/artists/mirrors-for-psychic-warfare/mirrors-for-psychic-warfare-i-see-what-i-became-cd-lp-digi

Címkék: Lemezek