Koncertajánló: WHISPERING SONS (BE) - 2019.11. 21.

 wstour.png

Nem gyakran írok koncertajánlót, de úgy érzem a zenekarral szemben van restanciám. Még pedig, az, hogy a 2018-ban megjelent debütáló nagy lemezről egy sort sem írtam. Sajna, egy egyszemélyes blog szerkesztőjeként néha kimarad ez az, pedig nagyon bejön nekem a WHISPERING SONS zenéje. Most sem fogok a lemezről írni, mert túl régen megjelent már, viszont a koncertre és ezáltal a bemutatkozó Image című nagylemezere felakarom hívni a figyelmeteket. Persze tudom játszottak a Szigeten, de én évek óta nem tudom kik lépnek ott fel, mert nekem a Sziget már nem a zenéről szól (Bocs!). Meg a brüsszelieket amúgy is, egy kis klubban nézem meg szívesebben.

wsband.jpgA  zenekar  egy belga ötös, melynek tagjai: Fenne Kuppens - ének, Kobe Lijnen - gitár, Sander Hermans - szinti, Tuur Vandeborne - basszus, Sander Pelsmaekers - dob. Szerintem a tavalyi év legjobb post-punk lemezét adták ki, de én valahogy megmaradnék a dark - wave, cold -  wave kategóriánál a zenéjükkel kapcsolatban. Nagyon mély hangon éneklő  énekesnő, izgalmasan effektezett, darkos gitárok és megszólalás. Jó beborult számok, amelyek hallgatása alatt, ha akarjuk fetrenghetünk az önsajnálatban, a nosztalgiában vagy csak egyszerűen megszüntethetjük az időt magunk körül a lemez játékidejére. Joy Division, régi The Cure, az újak közül The Underground Youth, Blieb Modern testvériség, áthallás, hangulat. Mindenképpen érdemes meghallgatni. Én nagyon sokat hallgatom a mai napig ha olyan kedvem van, mert szerintem végig nagyon erős és mély, ezért mindig visszatérő vendégek nálam.

Rakok ide néhány videót, de azt hiszem, hogy a Dürer Kertben nagyon jó kis hangversenyben lesz része annak, aki eljön. Én megyek!

 https://www.whisperingsons.com/

fbook: https://www.facebook.com/WhisperingSons/

 

 

Címkék: Egyebek