CONVERT - Live At WMSE 02.18.20.

(2020. Self Released)

convertcover.jpg

Ez az anyag, tényleg friss és ropogós, mert egy idén februári stúdió koncert három száma. A Wisconsin államban működő CONVERT-ről sok infót nem találtam a facebook profiljukon kívül. A zenekar amennyiben jól gondolom 2019-ben alakult és öttagú, akik a következők: Dillion - ének, Richie - basszusgitár, Sam - gitár, Ben - dob és TSC - elektronika. Egyébként a minimális infót elnézve, belehallgatva az anyagba a srácoknak nem ez az első zenekara az biztos. Milyen a zene? Ez derül ki a posztban

A háromszámos anyag post - punk - punk keverék, de van benne némi goth gitár hangzás is. Az első számban kicsit szokni kell a szinti hangját, meg hogy post-punkként én kicsit mást vártam. Aztán a második teljes meghallgatásra már nagyon elkapott a tempó, az erő és a szokatlan orgona hang. A második Conrete Life című szám már be is fogott magának. A gitárról néhány másodpercig a The Kinks  All Day And All Of The Night című számának riffje jutott eszembe, aztán gyorsan el is felejtettem. Főleg azért, mert elég jó kis dal kerekedik a hangmintákkal a punk/hardcore felé húzó énekkel össze engedve. Szerintem ez a legerősebb száma bemutatkozó anyagnak. A harmadik Watch It Burn-ben a gitár teljesen goth-os megszólalású, metsző és hideg. A basszus komótosan lépdel a dobbal, majd refrénnél kicsit bevadulnak a fiúk. Az énekről és a vokálokról egyébként valamiért a korai FUGAZI ugrott be. Ami szerintem nagy poén ebben a számban az, hogy az egyik refrén utána The Cure Forest című számának a  levezetésének basszus témája megy. Hallgassátok meg, tényleg az hangról - hangra és ritmusra is az. Teljesen tudatosnak hat, szerintem az is. Elég jó kis bemutatkozó cucc, legalábbis nekem piszkosul tetszik. Kíváncsi vagyok, hogy egy nagylemeznyi anyagnál mennyire lesz változatos a CONVERT zenéje! Én nagyon szurkolok nekik, mert ez a 3 szám már hatszor megpörgött a lejátszómban.

Letöltés itt: https://convertsaves.bandcamp.com/releases

https://www.facebook.com/convertsaves/

 

Címkék: Lemezek