KHARMA - Most Dangerous Game

(2020. Flatspot Records)

kharma.jpg

Valahogy úgy éreztem, hogy bele szakadnék valami had-core-ba, mert pont olyan hangulatom volt. elkezdtem keresgélni és így találtam meg a chicágói KHARMA új EP-jét, amit a harmadik anyaguk, ha minden igaz. Teli találat!

A banda 2015-ben alakult, bár bevallom nem nagyon néztem utána, de két korábbi lemezt találtam. Tőlük. Bele is hallgattam mindkettőbe. Állatok, de az új lemez  az nagyon bejött, pedig alig több mint 10 perc.  A kezdés eleve olyan igazi disznó HC-s  az utca zajjal, meg a lövéssel, aztán jön az irgalmatlan "kaszabolás". Leginkább  a hard - core - metálhoz áll közel, igazából az. Olyan Hatebreed - féle, de egy kicsit mégsem. Olyan erő és energia van az egészben, hogy egyre csak hangosítottam a gépen a hangerőt, hogy "üssön széjjel". Nagyon jól szól, nagyon jól van keverve és az énekes hangja kicsit szokatlanná is teszi. Olyan, mintha a levegő nélkül csak a torkából "síkítani" akarna, csak valami mély cucc jön ki rajta a végén. A címadó dalban marha jók a gitár, basszus kiállások, tuti  a metálos HC-t vagy a HC-s metált szeretők imádni fogják. Az egész úgy fasza, ahogy van! Erő, düh és  faszán kerekre összepakolt, megszólaló anyag. Futáshoz, energia levezetéshez, verekedéshez - ja, ahhoz nem - , bólogatáshoz tíz pontos cucc! Nem is szaporítom a karaktereket, mert nem az a cél, hogy az írás elolvasása hosszabb legyen, mint az EP.

Meghallgatás itt: https://flatspotrecords.bandcamp.com/album/fsr54-most-dangerous-game

Fbook: https://www.facebook.com/kharmamwhc/

 Na meg itt van a "karatékékkal" egy teljes koncert! Ez is oké!

Címkék: Lemezek