ERIEZA ROYAL and the Summary Lynch - Erieza Royal and...

(2021. Self Released)

eriza.jpg

A neten való nézelődés közben találtam ezt a japán, csajszi punk bandát. Ez a bemutatkozó anyaguk négy számmal. A zenekart:  Rieza  Royal: ének, Rune: gitár, vokál, Mercury  Gaki: basszus, vokál és MayumiI: dob, vokál alkotja. Az eredeti nevüket nem is próbáltam megfejteni. A lemez egy japán cukiság, de tényleg.

Öt szám került az anyagra, amelyekben japánul énekelnek végig. Lendületes az ének meg pont olyan, mint a fejemben lévő sztereotípia alapján egy japán csaj bandától vártam. A zene lendületes, egyszerű, punkos de  van  bája is, meg kraft. Nagyon sok ének és vokál van benne a tempók, meg a gitár ellenére. Ahogy a három lány együtt énekel, abból jön igazán a "japán cukiság" amit írtam. Az egész játékideje alig éri el a negyed órát, de szórakoztató és tényleg lendületes. Négy saját szerzemény hallgatható meg, az utolsó pedig egy feldolgozás a '70-es években működő, amerikai The Runaways-től. A Cherry Bomb című számuk van kicsit "megtekerve". A The Runaways-t én magam nem szeretem, de a gitáros Joan Jett neve ismerős lehet nektek is.  Természetesen az is japán nyelvű énekkel szólal meg és nekem jobban tetszik, mint az eredeti szám.

Erről kb. ennyit, de érdemes meghallgatni, mert elég szórakoztató és még jó is!

Bandcamp: https://eriezaroyalthesummarylynch.bandcamp.com/album/erieza-royal-and-the-summary-lynch

Íme egy videó: 

Címkék: Lemezek