Voychech – This ain’t No Joy Joy

(2015. Self Released)

voychech.jpgA seattle-i Voychech-re a bandcampen akadtam rá. Nem hallottam még róluk, de nem is hallhattam, mert a 175. rajongójuk a Facebookon én vagyok. Tehát kizárt, hogy nagyon felkapott és nagyon ismert lenne. A leírásokból és a Facebook profilból úgy tűnik, hogy négy unatkozó 30 feletti fickó csinált egy zenekart, ráadásul mind a négy tag máshogy fogalmazza meg, hogy milyen zenét is játszanak. A zenekar tagjai: Jimmy Eager – gitár, Jake Reisenbichler – basszusgitár, Jeremy Anderson – dob és Cahs Roberts –kiabálás, ének.

A bandcamp profiljukról négy szerzeményt lehet letölteni, amit ők post-hardcore-ként aposztrofáltak, de szerintem inkább egy stíluskeverék. Az alapok az amerikai noise-rockra utalnak, mint a The Jesus Lizard vagy a Killdozer rockandrollja, a gitárok inkább valamiféle a hard-coreból a rockandroll gitározás felé húznak, míg az ének témákról nekem a korai Rollins Band ugrott be. Mind a négy szám nagyon feszes és energikus, egy pillanatra sem unatkoztam a hallgatásuk alatt. Sőt, szívesen meghallgattam volna még néhány felvételt!

Egyelőre tessék meghallgatni ezt a négyet, mert élvezetes, nyers, erős, felszabadult, de mégis masszív, a gitárok sokszor izgalmasak, az ének kellően őrült. Rendben van!

https://voycheck.bandcamp.com/releases

Facebook: https://www.facebook.com/voycheck/timeline

Címkék: Lemezek