No Real Pioneers – Renounce

(2015. Self Released)

 

noreal.jpgAzt hiszem, litván zenekarról még nem írtam. A No Real Pioneers egy trió felállású vilnius-i csapat, amely tagjai:Gabrielius – gitár, vokál, Karolis – basszus és Lukas - dob.

Amennyiben itt leírnám, hogy milyen stílusban játszanak, szerintem többen már kattintanák az X-et a jobb felső sarokban az egér bal gombjával a posztról, de én nem tenném.

 

A zenekar 2011-ben alakult, és ez a 20 perces anyag a harmadik közzétett felvételgyűjteményük. A letöltésben 4 szerzemény található, amelyek stílusa egységes, de szerintem nem screamo tisztán, ahogy ők behatárolják magukat. Nekem inkább egy fajta post-rock, screamo, pici hard-core keverék. Ami minden számban hihetetlenül megfog az a gitárok hangzása, elszállása és ötletessége. Nem bonyolultak, de nagyon kigondoltak, mélyek, de egyben valamiféle éteri hangulatot is árasztanak. Az ének a szokásos üvöltözős, ami szintén nem rossz, de ezek a felvételek anélkül is megállnák a helyüket. Engem néha kifejezetten zavart, mert a zene sokkal erősebb. A stíluskavalkádban egyébként az ének hangsúlyosan benne van.

Tényleg nem úttörők, de jó hangulatú, energikus lemezt raktak össze.

 

Szóval, tessék letölteni és 20 percet rászánni. Megéri!

https://norealpioneers.bandcamp.com/album/renounce

 

 

Címkék: Lemezek