DEATH IN JUNE - The Corn Years PLUS

(2020. Steelwork Machine Fr.)

death-in-june-the-corn-years-plus-cdcolour-7-smr020.jpgAki ismeri Douglas P. munkásságát az tudja, hogy a The Corn Years hivatalosan 1989-ben jelent meg először. Szóval ez nem egy új DIJ kiadvány. Egyébként 1989-ben  sem egy teljesen egy új lemezről volt szó, mert az 1985 - 1987 közötti albumokról (Brown Book, Word That Summer) volt válogatás, kiegészítve néhány újra felvett vagy nagylemezen nem megjelent felvétellel. Persze felmerülhet a kérdés, hogy 30 évvel megjelenés után minek írok róla. Értelemszerűen azért, mert megjelent újra valamivel kicsit több tartalommal, amire a The Corn Years Plus cím is utal.

Amikor az előrendeléseket láttam, tudtam, hogy valahogyan megfogom rendelni, mert ez az a lemez, amit talán a legtöbbször hallgattam a '90-es években a csoporttól. Ráadásul gyári állapotban semmilyen hanghordozón nem volt meg nekem soha. "Természetesen" még másolt kazettán igen, amit Péter cimborám vett fel nekem a '90-es években, csinált hozzá egy baromi jó kis borítót, aztán útjára engedett vele. Néhány évig mindig  - mindig előkerült nálam. Ezt a lemezt azért szeretem, mert  úgy vannak összeválogatva a számok szerintem, hogy megfelelően változatos legyen és néhány dalban a közreműködőknek köszönhetően is izgalmas. Aki például a COIL-ból John Balance, David Tibet a Current 93-ból, Rose McDowall, Ian Read  a Fire+Ice-ból egy-egy dalban. Talán ez az időszaka volt Douglas-nak, amikor  először összefoglalta az addigi munkáit és megtalálta a Death In June saját stabil arcát más zenészeken keresztül. Szóval: szerintem ez a lemez ettől jó!

Az új lemez a teljesen az eredeti The Corn Years anyagot tartalmazza CD-n, plusz van hozzá egy zöld színű - volt, fekete is és van zöld-barna színű is -  7"-es vinyl, amin 3 dal van. Tulajdonképpen ez a plusz adag, amiből egyik sem új dal. Még is örülök, hogy kiadták újra és vállalható áron be is tudtam szerezni. Az 23 eurós ára a horror euró árfolyam miatt nem olcsó, de: érdemes lecsapni rá, mert  szerintem egy nagyon jó lemez. A discogs-on már 30 euró felett árulják a viszonteladók és vannak olyan verziói, amik már el is fogytak. Érdemes a rendelésnél összeállni, mert postával együtt 10.000 Ft-ra jön ki. Egyébként egy hét alatt megjött a kiadótól a postaládámba! Dicséretes.

Rendelés itt: https://www.steelwork.fr/death-in-june/2708-death-in-june-the-corn-years-plus-cdcolour-7-smr020.html

Hivatalos oldal itt: http://www.deathinjune.net/

Címkék: Lemezek