FOTOCRIME - Living Outside Of Time EP

(2021. Rough Trade)

fcrime.jpg

A Ryan Patterson vezette FOTOCRIME az egyik legnagyobb favoritom a dark - goth zenei vonalon. Mind két nagylemezét nagyon szeretem és koncerten is imádtam amikor láttam. Persze a frontember, zenei egy neve ismerős lehet máshonnan is, mert Rayen a post - hard - core Coliseum-ban is játszott. Ráadásul az első lemez anyagon a Young Widows-os Nick Thieneman basszusgitározott. A második teljes albumon már egyedül nyomta a számokat. Ez egy új EP, ami mégsem új.

A két számos Living Outside Of Time, két 2019-ben rögzített felvétel. Amelyik közül a címadó keverése Steve Albini kezei között történt. Milyen a két szám? Szerintem marha jó, olyan igazi FOTOCRIME-os. Azt gyanítom, hogy a az első Principle Of Pain után még a zenekari felállás utolsó számai lehettek ezek, ami lemaradt a lemezről. Valahol megértem, hogy csak két szám jött ki, mert 2020 márciusában jelent meg az utolsó nagylemez, amit sajnos turnéztatnia sem sikerült Ryan-ek a járvány miatt. Pedig izgultam, hogy hátha mégis össze jön, mert volt budapesti időpont is. Sajnos nem jött össze, de biztosan lesz pótlás! Nagyon várom.

Na, szóval: hibátlan gitározós, merengős, fellinges dark-wave nagyjából 7 percben. Lejjebb a videó!

Bandcamp: https://fotocrime.bandcamp.com/album/living-outside-of-time-ep

Fbook: https://www.facebook.com/fotocrime/

Címkék: Lemezek