KAIJU KING - 2/22/22

(2022. Self Released)

kaiju.jpgOlyan mintha ebben az évben, csak olyan előadókba botlanék bele, akikről semmilyen infót sem találok. Az atlantai KAIJU KING is ilyen. A bandcampes fotó szerint, egy duó. Itt meg is állt nálam a tudomány! Semmit sem találtam róluk és kezdem elfogadni, hogy nem is ez a lényeg, hanem  a zene. Ami nem túl hosszú, a megjelenés dátumának kinevezett című "lemezen". Két szám, amelyek ugyanúgy 2 perc 22 másodpercesek darabonként. Ami elég rövidke, viszont tartalmilag nagyon izgalmas. Még akkor is, ha ez a nem egészen öt perc hagyott bennem egy kis hiányérzetet. No de, a két felvételről röviden. Mondjuk máshogy nem is lehet, mert rövidek!

Az első 2:22 AM nagyon érdekes  lett, nyugodt alapokkal, néha beköszönő gitár bepengetéssel. Gondolom a húrlábnál való kis pirickálással, meg egy kis elektronikus billentyűshang  beütéssekkel. Elhallgattam volna még, de a 2:22 az 2 perc 22 másodperc, nem csak 2022.02.22-én a megjelenéskor.

Aztán jön a "pusztítás felé fordulás" a  második 2:22 PM-ben. Valamiféle  noise-rock, post-HC keverék. Mondjuk szerintem igazán egyik stílus sem, de mégis közel áll hozzájuk a megszólalás. Néha az énekről beugrottak a kedvenc new-yorkiaim a Show Me The Body-ék, de a KAIJU KING-ben sokkal tisztább a hangkép. Viszont egy elég jó tempójú és érdekes szám van összerakva. Egyszerű jól szóló gitárokkal, sok dobolással, nekem tetsző ének hanggal. Na és nagyjából ennyi! 

Jobban örültem volna, ha van legalább még vagy két - három szám, hogy legyen egy teljes képem róluk. de nincs, így várhatom a folytatást, ha lesz!

Bandcamp, mert mást nem találtam: https://kaijuking.bandcamp.com/releases

Címkék: Lemezek