LOVESICK - An Introduction

(2018. Sun Terrace Rocords)

lsick.jpgA hétvégi esős, nekem kicsit depis délutánhoz kerestem valami merengéshez valót. Így találtam meg a Remy Veselis és Emilee Miller post-punk, dream-pop keverék stílusú duóját a Lovesick-et, melynek debütáló négyszámos anyaga az An Introduction.

A négy szám kazettán fog megjelenni szeptember végén, de a bandcamp-nek köszönhetően meghallgatható mindegyik. A kezdő 12.21 kicsikét post-punkos, a dobgép és a gitárok miatt, de a női éneket már nem adnám ehhez a stílushoz,  érdekes kezdő dal. A második Collarbone-ban pedig már elvarázsolt az ének, nagyon bájos női énekhang, igaz nincs még teljesen beérve, de nekem nagyon tetszik. Persze mellette mennek a  csilingelő  gitárok, ez a dal újra - újra lepörgött a lejátszóba a szakadó esőt nézve az ablakomból. A legjobb felvételük. A harmadik Drowning ugyan kicsit egysíkú, de a gitár tetszik benne az ének is kellemes, "aranyos", inkább dream-pop felé hajló szerzemény. Az utolsó Home egy furcsán effektezett  akusztikus gitárral kísért szám, ami néha még mintha hamis is lenne, de az énekesnő hangja elviszi a számot. Mondjuk az tök furcsa, hogy mindegyiknek számnak olyan gyorsan van vége. Mondjuk azt a 12 percet megéri meghallgatni, amit lehet, mert nem rossz. Kicsit érnek meg és rendben lesznek szerintem. 

 Meghallgatás itt: https://sunterracerecords.bandcamp.com/album/an-introduction-str-018

 

Címkék: Lemezek