Egy éves a komakino.blog.hu!

fal.jpg

Ma egy éve, hogy az első posztot kiraktam erre a felületre. Ami lehet, hogy nem nagy dolog, de nekem az, mert életben tudtam tartani a blogot és remélhetőleg vannak olyanok köztetek, akiknek ráirányíthattam a figyelmét legalább egy zenekarra, programra, könyvre.

Köszönet a zenekaroknak az "alapanyagokért"! A teljesség igénye nélkül: Pozvakowski, Hegy, PaprikaParika, Trottel Records, Médeia Fiai, Anarchitecture, Gyilkos, Remete, Hideg Roncs, Pulpo!, Illúzió Zéró, Blood Bitch (can), Voychech (usa), Shibalba (gr), Joe4 (hr), The Ex (nl), Jarboe (usa), Swans (usa)...

Természetesen hálás köszönet mindenkinek, aki bármit is elolvasott vagy megosztott az írásaim közül és bármilyen formában segített vagy motivált!

Sokszor akartam abba hagyni, mert hazudnék, ha azt állítanám néha nem lett elegem az érdektelenségből, de mindig jött valami lökés. Meglátjuk lesz-e még...

Lehet az vitt tovább, hogy például ezt nem felejtettem el:

 

 

 

 

Címkék: Egyebek