BLACK TAPE FOR A BLUE GIRL - With The Million Tear - Stained Memories

(2020. Porjekt)

btforablue.jpgNem hiszem, hogy a Sam Rosenthal vezette Black Tape For A Blue Girl -t a goth, dark - wave rajongóknak nagyon be kellene mutatni mert több mint, 30 éve működik ezen  név alatt. Nekem nem mindegyik lemezüket sikerült megszerezzem, mert annak idején nem volt könnyű. Annyit azért hallottam Tőlük, hogy ebben a műfajban méltán nevezhetem az egyik kedvencemnek. A bandcamp oldalukon elég jól van dokumentálva minden hangzóanyaguk, ami megjelent. Meg rengeteg sajtó anyag is található róluk az interneten egyébként. Tavasszal ingyen letölthetővé vált Highlights címen egy 2016 - 2020 közötti válogatás, ami szerintem egy nagyon pazar 50 perces válogatás.  

Erre a napokban szerintem az egyik legjobb lemezüket ismét elérhetővé tették digitálisan, ami az eredetileg 2003-as megjelenésű With The MIllion Tear... című dupla CD anyaga. A különlegessége, hogy az egyik lemez vokális számokat tartalmaz, a másik lemez pedig csak hangszereseket és elektronikusabb dolgokat. Plusz a legismertebb, nagyjából "sláger" számokat nem is raktak rá. Azokat egy másik kiadványra tették anno. Nagyon ajánlom leölteni, mert olyan számok vannak rajta, mint a The Broken Glass, Ashes in the Brittle Air éteri női énekével. Vannak rajta egész korai számok is, amik szintén figyelemre méltóak abból a szempontból is, hogyan teljesedett ki a zenei csoport hangzás világa.

A második lemez egy nagyon komoly, elektronikus ambient - goth stílus keverék, ének nélkül, amibe nekem nagyon sikerült beletemetkeznem korábban is.

A többi lemezükbe is bele lehet fülelni, mert szinte a teljes életmű fenn van az oldalon! Hajrá!

Bandcamp: https://blacktapeforabluegirl.bandcamp.com/album/with-a-million-tear-stained-memories-2cd-name-your-price

Fbook: https://www.facebook.com/Blacktapeforabluegirl

Címkék: Lemezek