Daughters Of Saint Crispin - Live at Safe Space Studio 2021 (videó)

dsaintcr.jpg

Egyszerűen ez a wisconsini banda nem tud hidegen hagyni! Persze Russel Emerson Hall előző zenekarait is szerettem (Unites Sons Of Toil, Tyranny is Tyranny). Amikor majd két éve kijött a Daughters Of Saint Crispin első EP-je azt is rommá hallgattam. Néhány hete meg írtam a teljes lemez megjelenésről. Erre most meg kiraktak egy koncert videót. 

A felvétel 2021. május 22-én készült, de a bemutatása július 11-én volt. A youtube-ra meg július 12-én került fel. Ugyan csak három szám, na jó kettő, mert az első egy intro. Mondjuk mindez kicsit több, mint 20 percben. Nagyon jó kis videó, pedig semmi nagyot mondás nincs benne. Jó fajta sludge, noise, néhol kicsit pszichedelikus cucc dobprogramokkal. Russel Emerson Hall gitáros és Peter Leonard basszeros duója igen is figyelemre méltó. Főleg azoknak, akik az Amenra, Nadja, Godflesh, My Disco tengelyen mozognak! Nézzétek, hallgassátok!

FELHÍVÁS! Esetleg ha valaki rendelne velem lemezt Tőlük, az írjon rám. Csak azért, mert jó lenne a polcon is! A lemez csak 15 dollár vinylen, de  sajnos a posta, ha egyedül rendelem megint csak 15 dollár a "remek" EU-s adó meg megint csak plusz költség! Hátha többen jobban jövünk ki!

Azért a videót megnézni! Élvezzétek!

Fbook: https://www.facebook.com/daughtersofstcrispin

Címkék: Egyebek