CHOKE CITY - Live at the House Of Arts

chokecity.jpgAz gyanítom, mire ezt kirakom már jó sokan láttátok a magyar CHOKE CITY Szekszárdon felvett négy számos videóját. A négy dalból kettő, a nyáron kijött négyszámos anyagról van,  másik kettő a decemberben kirakott új két számos single-ről. Nagyon jó, ködös, melankólikus, elbámulós hangulatú  fekete - fehér videó. Nem mellesleg a zenei is marha jól össze van rakva. Nagyon jó modern megszólalású post-punk, talán kicsit rockos, meg tiszta hangzású is úgy, hogy azért a veleje nem veszik el a stílusnak. Nem véletlenül vettem meg a debütáló kazettájukat is még a nyáron.

 

Nekem a képvilága nagyon tetszik, jók benne a vágások, a fények. Tök jól illeszkedik a dalokhoz az egész negyedóra hangulata. Egy az egyben profi munka! Nekem szokatlan a CHOKE CITY-ben, hogy az összeállt tagság egyik tagja sem csinált korábban hasonló post-punkot. Legalábbis én nem hallottam róla. Most meg csináltak egy "ilyet". De az az én hülyeségem! Miért ne lehetne? Főleg, hogy még jó is! Remélem kitartó formáció lesz! 

Bandcamp: https://chokecity.bandcamp.com/music

Fbook: https://www.facebook.com/chokecityband

Címkék: Egyebek