REVANCHE - 4 Songs EP

(2021. Self Released)

revan-jpg.jpgIgen ez egy tavalyi megjelenés, de a telóm lejátszója újra feldobta. Gyorsan eszembe is jutott, hogy erről is szerettem volna írni. Még pedig azért, mert csak érdekességek vannak a körítésben velük kapcsolatban. Ami nem is annyira körítés, hanem inkább tények, ami felvetnek kérdéseket. Persze nekem nincsenek rá válaszaim. Már elve a saját stílus meghatározásuk is okozott nálam némi zavart, meg még egy két dolog. A zene jó, de a felvezetőbe nem írom le milyen, mert akkor senki sem olvasná végig ezt a szösszenetet. Legalábbis én nem biztos.

A négytagú zenekar különböző nemzetiségű tagokból áll. Finn, olasz, argentin és francia tagokból. Gyanítom, hogy a négyesből a francia a hölgy lehet, aki énekel. A szövegek franciául vannak viszont zenekar Barcelonában működik. Ez a négy számos bemutatkozó EP tavaly  novemberben jelent meg. Amit egyébként júliusban rögzítettek. Stílusnak anarcho-punk van írva. Belenéztem a szövegekbe a gugli  segítségével, amikből nekem ez nem jött le. Inkább kicsit borult képek jelentek meg a szövegekben. A zene punk, de abból is a könnyebbik fajta. Olyan punkocska! Nem nehéz, nem őrült, de van húzása ahol kell. Ők synth-punkként jellemezték magukat, bár én nem éreztem, hallottam benne annyira erős elektronikát, még akkor is, ha van benne azért. Inkább olyan kíséretként, háttér dallamokként jelenik meg a billentyűs hangszer. Én egyébként  nem bánom, hogy nem nyomja el a punk hangulatát a számoknak valami elektronikus hangörvény. Egyetlen hátránya, hogy rövid, viszont tökre egyben van. Hallgassátok meg. Szerintem jó. 

Letöltés itt: https://revanche666.bandcamp.com/album/4-songs-ep

Címkék: Lemezek